پویا آی تی

شروع با نگاهی متفاوت

پویا آی تی

شروع با نگاهی متفاوت


هنگام پرداخت در فروشگاه‌ها خودتان اقدام به وارد کردن رمز و مبلغ کالا در دستگاه کارتخوان کنید
بهترین گزینه برای عدم سوء استفاده از کارت بانکی، تغییر دوره ای رمز آن است
در هنگام خرید اینترنتی از فروشگاه هایی که دارای نماد اعتماد الکترونیکی هستند خرید کنید
در هنگام خرید اینترنتی برای بررسی وضعیت فروشگاه روی نماد اعتماد الکترونیکی کلیک کنید
هنگام استفاده از وای فای عمومی مراقب امنیت اطلاعات خود باشید
مراقب تماس تلفنی و پیامک ارسالی کلاهبرداران به منظور ترغیب شما به حضور در مقابل دستگاه خودپرداز جهت انجام هرگونه عملیات حساب خود باشید
احتمال به سرقت رفتن یا مفقود شدن تلفن همراه بیش از سایر ابزارهای رایانه ای است پس در ثبت اطلاعات شخصی خود در تلفن همراه دقت کنید
در صورت واگذاری سیم کارت و گوشی به شخص دیگر، مراحل انتقال امتیاز در دفاتر مربوطه را تکمیل نمایید در غیر اینصورت هنگام ارتکاب جرم پاسخگویی در مراجع قانونی به عهده شما می باشد
از قرار دادن عکس ها و فیلم های خانوادگی بر روی تلفن همراه خود پرهیز کنید
هنگامی که تلفن همراه خود را جهت تعمیر واگذار می کنید ، کارت حافظه و سیمکارت آن را نزد خود نگه دارید

هشدار در خصوص باج افزار wannacrypt
هکرها از طریق یک بدافزار سیستم‌های کامپیوتری را قفل کرده و برای باز کردن آن طلب باج می کنند ...  ادامه



چگونه به صفحه اصلی یاهو وارد شویم

چهارشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۲

همانطور که می دانید سایت مرجع یاهو که بزرگترین پورتال جهان و دومین سایت اینترنتی پربیننده در دنیا محسوب می شود از تک‏ زبانی خارج شده و زبان عربی را به عنوان دومین زبان خود انتخاب کرده است و برای کاربرانی که با IP کشورهای خاورمیانه به سایت موتور جستجوی یاهو متصل می شوند به صورت خودکار صفحه ای به نام یاهو مکتوب باز می شود که ظاهر عربی دارد.
یاهو مکتوب، سایتی پورتال است که در آن پست الکترونیک، اخبار، اتاق‏های گفت‏وگو، بازرگانی و اقتصاد، گردشگری و توریسم (به خصوص در کشورهای عربی)، مسایل اسلامی، ازدواج اینترنتی ویژه عربهای مسلمان ...، دنیای زنان، ورزش، عکس، هنر، ستارگان سینما و موسیقی، ویدئو، مسنجر، فروم‏ها و انجمن‏های اینترنتی و بخش‏ها و سایت‏های دیگر و هرچیزی که مورد نیاز یک کاربر است را می‏توان یافت.

در سال 2009 مدیران یاهو تصمیم گرفتند که مکتوب، بزرگ‏ترین پورتال عربی سعودی را خریداری کنند.
مکتوب بزرگ‏ترین پورتال عربی سعودی بود که در آن زمان دارای شانزده میلیون کاربر بود.
سایت مکتوب به وسیله کارشناسان به قیمت یکصد میلیون دلار ارزش‏گذاری شد و مذاکرات مدیران یاهو برای خرید آن آغاز گردید. به این ترتیب، یاهو که به ادعای خود بیست میلیون کاربر عرب دارد با خرید سایت مکتوب، جذب شانزده میلیون کاربر این سایت را نیز هدف گرفت.

وقتی صفحه یاهو مکتوب را باز می کنیم اکثر مواقع به اخباری از ایران برمی خوریم که به طور یک طرفه به نمایش گذاشته می شوند.
این سایت با پوشش خبرهای مربوط به خاورمیانه سعی دارد تا افکار عمومی جهان عرب را برای پذیرش مشروعیت رژیم جعلی و غاصب اسرائیل !!!  آماده کند و همچنین بخش اسلام یاهوی عربی افکار وهابی و سلفی را به عنوان اسلام واقعی به خورد جهانیان می دهد!

در هر حال اگر شما از کاربران یاهو هستید و می خواهید از صفحه اصلی یاهو استفاده کنید می توانید در صفحه یاهو بر روی گزینه یا آیکون yahoo.com کلیک کنید و به صفحه اصلی یاهو انگلیسی وارد شوید.

::  در تغییرات جدید سایت یاهو می توانید از سمت راست منوی بالای صفحه با کلیک روی آیکون کره زمین یا علامت فلش کنار آن در پنجره باز شده (Select Country Site)  زبان انگلیسی را انتخاب نمائید.

لازم به توضیح است یاهو مکتوب دارای دو زبان عربی و انگلیسی می باشد و اکثر مواقع سایت یاهو مکتوب با زبان انگلیسی باز میشود و شما باید با انتخاب US-eng به صفحه اصلی www.yahoo.com وارد شوید.

مکتوب-العربیة

Maktoob-eng
US-eng
www.yahoo.com

دیدگاه ها (۵)

مرسی از اطلاعاتی که دادین. عالی بود.
سلام خسته نباشید
مشکل بنده وارد شدن به صفحه اصلی یاهو می باشد چند وقته که نتونستم ایمیل هایم را چک کنم همه سایت ها باز میشود به غیر از سایت یاهو لطفا توضیح دهید چگونه می تونم وارد صفحه اصلی سایت یاهو شوم ممنون
پاسخ:
لطفا با جزئیات توضیح بدهید، آیا با مرورگرهای مختلف امتحان کرده اید؟ ...
وای اصلا خوب نبود.توضیحاتون پیچیده بود
پاسخ:
برای کاربرانی که با IP کشورهای خاورمیانه به سایت موتور جستجوی یاهو متصل می شوند به صورت خودکار صفحه ای به نام یاهو مکتوب باز می شود که به زبان عربی یا انگلیسی می باشد، یعنی همین که شما آدرس یاهو را در نوار ابزار تایپ کنید خود به خود به یکی از آدرس های زیر وارد می شوید :
https://maktoob.yahoo.com
https://en-maktoob.yahoo.com
حال اگر می خواهید به صفحه اصلی یاهو (انگلیسی) وارد شوید از طریق منوی مورد نظر آن را انتخاب کنید تا به آدرس https://www.yahoo.com وارد شوید
۲۸ تیر ۹۴ ، ۰۳:۴۲ سیدرضاجعفری منش
زنده باشید ممنون
اصلا به ذهنم نرسیده بود یاهو را انگلیسی کنم خیلی ممنون بابت این مطلب

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.