پویا آی تی

شروع با نگاهی متفاوت

پویا آی تی

شروع با نگاهی متفاوت


هنگام پرداخت در فروشگاه‌ها خودتان اقدام به وارد کردن رمز و مبلغ کالا در دستگاه کارتخوان کنید
بهترین گزینه برای عدم سوء استفاده از کارت بانکی، تغییر دوره ای رمز آن است
در هنگام خرید اینترنتی از فروشگاه هایی که دارای نماد اعتماد الکترونیکی هستند خرید کنید
در هنگام خرید اینترنتی برای بررسی وضعیت فروشگاه روی نماد اعتماد الکترونیکی کلیک کنید
هنگام استفاده از وای فای عمومی مراقب امنیت اطلاعات خود باشید
مراقب تماس تلفنی و پیامک ارسالی کلاهبرداران به منظور ترغیب شما به حضور در مقابل دستگاه خودپرداز جهت انجام هرگونه عملیات حساب خود باشید
احتمال به سرقت رفتن یا مفقود شدن تلفن همراه بیش از سایر ابزارهای رایانه ای است پس در ثبت اطلاعات شخصی خود در تلفن همراه دقت کنید
در صورت واگذاری سیم کارت و گوشی به شخص دیگر، مراحل انتقال امتیاز در دفاتر مربوطه را تکمیل نمایید در غیر اینصورت هنگام ارتکاب جرم پاسخگویی در مراجع قانونی به عهده شما می باشد
از قرار دادن عکس ها و فیلم های خانوادگی بر روی تلفن همراه خود پرهیز کنید
هنگامی که تلفن همراه خود را جهت تعمیر واگذار می کنید ، کارت حافظه و سیمکارت آن را نزد خود نگه دارید

هشدار در خصوص باج افزار wannacrypt
هکرها از طریق یک بدافزار سیستم‌های کامپیوتری را قفل کرده و برای باز کردن آن طلب باج می کنند ...  ادامه



گاهی وقتها می خواهید متنی را از یک صفحه اینترنتی در برنامه word وارد کنید، ولی بعد از انتقال متن به برنامه word مشاهده می کنید که فونت ها نامرتب و به هم ریخته می شوند و از حالت پیش فرض خارج می شوند.
برای اینکه بتوانید به شکل ساده و یکسان، متن صفحات اینترنتی را در برنامه word کپی کنید مراحل زیر را انجام دهید.
بعد از انتخاب متن مورد نظر از صفحه اینترنتی (با استفاده از ترکیب ctrl+a ) آنرا کپی کرده (با استفاده از ترکیب ctrl+c ) و در برنامه word  وارد شوید و به جای زدن گزینه past یا معادل آن در کیبورد یا نوار ابزار، از منوی Edit  گزینه Paste Special را انتخاب کنید.
بعد از انتخاب این گزینه، کادر محاوره‌ای باز می‌شود که در آن گزینه Unformatted Text را انتخاب کنید.
با این کار متن با فونت و تنظیمات پیش فرض خود word کپی میشود و دیگر شلوغ و به هم ریخته نخواهد بود و به راحتی میتوانید فونت آن را به حالت دلخواه تغییر دهید.

همچنین در word 2010 از منوی Home در سمت چپ و بالای صفحه می توانید با کلیک روی علامت فلش زیر گزینه past مستقیما Paste Special را انتخاب نمائید.

دیدگاه ها (۵۱)

خیلی خیلی مفید بود عالی توضیح دادید وقابل فهم بود
سلام
من وقتی متنی رو از سایت کپی میکنم زیر متن هایلایت میشه و دقیقا روی صفحه کپی نمیشه... ممنون میشم راهنمایی کنید
پاسخ:
سلام اگر مراحل را به درستی انجام دهید نباید مشکلی پیش بیاید در صورت امکان اسکرین شات بگیرید و بعد از آپلود لینک تصویر را برای بررسی ارسال کنید
ممنووووووووووووووون
خیلی تشکر
واقعا کمکم کرد دیگه کم کم داشتم دیوونه میشدم خیلی ممنووووووووووووون
سلام خیلی ممنون فقط اینکه چیکار کنیم عدد های داخل متن هم درست کپی شود وقتی که اینکارو کردم عدد های به آخر خط رفتن باتشکر
پاسخ:
سلام پیشنهاد می کنم بعد از کپی کردن متن مورد نظر آنرا در فایل Notepad وارد (Paste) نمایید و سپس از آنجا به word انتقال دهید
۰۱ شهریور ۹۶ ، ۱۸:۳۱ الیاس عرفانی
سلام و خسته نباشید من این کارارو میکنم،اما بازهم شلوغ و کلمه ها ب صورت حرف زیر هم نوشته میشود،لطفا راهنمایی کنید
پاسخ:
برای نمونه می توانید لینک یکی از صفحات مورد نظرتان را ارسال نمایید تا بررسی شود
درود خسته نباشید
چطور می تونم یک متن رو به علاوه عکس در Word کپی کنم؟
پاسخ:
پاسخ را در دیدگاههای مطلب بخوانید
سلام و خسته حباشید
من میخوام یک صفحه اینترنتی را با تمام مخلفاتش در Word انتقال دهم و ویرایش کنم این انتقال چگونه انجام میشود؟
پاسخ:
سلام با استفاده از دکمه های ترکیبی Ctrl+A تمامی متن مورد نظر را بصورت یکجا انتخاب و بعد از کپی در Word وارد نمایید
سلام ممنون از اطلاعات مفید. وقتی میخوام در اینترنت کل صفحه رو کپی نکنم. مثلا یک جمله رو در خط اول و یک جمله رو در خط سوم انتخاب کنم راهی وجود داره که همزمان انتخاب کنم خطوط مورد نظر رو و یک جا past کنم؟
پاسخ:
سلام متن مورد نظر اول را با موس انتخاب و در ادامه با نگه داشتن دکمه Ctrl متن بعدی را انتخاب و کپی کنید
با سلام من برای کپی متن صفحه اینترنتی به همراه عکس بعد از انتخاب آنها در برنامه word از منوی Edit گزینه HTML Format را انتخاب کردم ولی باز هم عکسها به فایل word کپی نمی شوند . راه حل دیگری برای حل این مشکل وجود دارد ؟؟
پاسخ:
سلام، در صفحه مورد نظر متن و تصویر را توسط موس انتخاب و روی آن راست کلیک و copy را بزنید و در صفحه ورد راست کلیک کرده و از قسمت paste options از طریق گزینه های موجود کپی کنید
مرسی مونده بودم چیکار کنم
سلام word من 2007 منو edit نداره . کجاست ؟ تو قسمت آپشن رفتم منو ادیت خالی نداشت
پاسخ:
سلام در بالای صفحه Word 2007 ، روی سربرگ Home کلیک کنید و با زدن فلش زیر آیکون paste (سمت چپ نوار ابزار) گزینه Paste Special نمایان می شود
عکس رو وقتی کپی می کنم رو ورد پیست نمیشه چی کار کنم؟
پاسخ:
برای کپی متن صفحه اینترنتی به همراه عکس می بایست بعد از انتخاب آنها در برنامه word از منوی Edit  گزینه HTML Format  را انتخاب کنید
۱۴ فروردين ۹۶ ، ۰۰:۰۹ سیدضیاالدین رضوی
با سلام چطورمیتونم متن مقاله انگلیسی رو که دانلود کردم کپی کنم چون کلیک راست که میکنم گزینه سیو از میاد. باتشکر
پاسخ:
سلام بعضی از وبسایت ها امکان کپی متن را غیر فعال می کنند ابتدا با دکمه های ترکیبی ctrl+A ببینید نوشته های صفحه مورد نظر انتخاب میشه سپس کپی کنید
سلام ممنون از راهنماییهای دوستان عزیز؛اما میشه همه توضیحات را بصورت تصویری بزارید؟؟/باز هم سپاس
سلام من وقتی می خوام عکسی رو از اینترنت روی ورد کپی و پیست کنم اصلا تصویری روی ورد نمییاد و نشون نمیده ممنون میشم کمکم کنید.
پاسخ:
پاسخ را در دیدگاههای این مطلب بخوانید
دمت گرم!عالی
ممنون
عالی بود ممنون برای اطلاعات عالیتون
با سلام . من مطالبی را از اینترنت کپی می کنم و در فایل وورد می خواهم ذخیره کنم اما فقط متنها می آیند اما عکسها پیست نمی شوند ممنون میشم کمکم کنید در وورد 2010
پاسخ:
سلام برای کپی متن صفحه اینترنتی به همراه تصاویر می بایست از منوی Edit  گزینه HTML Format  را انتخاب کنید یا متن و تصویر را با موس انتخاب و کپی نمایید و مستقیما در ورد paste نمایید
سلام من میخواهم مثلا از 6 سایت از هر سایت مثلا 7 عبارت مختلف کپی و در ورد ، paste کنم یعنی 42 بار باید paste special را بزنم یا راه بهتری هم وجود دارد ؟
پاسخ:
سلام می توانید متن های انتخابی خود را در محیط Notepad ویندوز paste کرده و در آخر همه آنها را به ورد انتقال دهید
مرسی.عااااااااااااالی بود.
سلام اگه میشه بهم بگین چجوری با لبتاپم متنهایی رو که میخام دانلود کنم هر کاری میکنم نمیتونم
پاسخ:
متن ها را چطوری میخواهید دانلود کنید منظورتون را واضح تر توضیح دهید
سلام .من وقتی راست کلیک میکنم و گزینه ی کپی رو میزنم هیچ اتفاقی نمیفته.
پاسخ:
سلام ، بعد از انتخاب متن مورد نظر در صفحه اینترنتی می بایست راست کلیک و copy کرده و در ورد paste نمایید (برای کپی متن از دکمه های ترکیبی ctrl+c استفاده نکنید)
من اولین بار یک مطلبی رو کپی کردم بعد خواستم یک مطلب دیگری را کپی کنم باز همون اولی رو آورد
پاسخ:
برای کپی کردن متن از دکمه های ترکیبی صفحه کلید (ctrl+c) استفاده نکنید، می بایست بعد از انتخاب متن مورد نظر روی آن راست کلیک کرده و روی گزینه کپی کلیک نموده و مراحل بعدی را انجام دهید
این منو ادیت کجاست
پاسخ:
از منوی Home در بالای صفحه word روی گزینه Paste کلیک و  Paste Special را انتخاب کنید
میشه عکس هم از توضیحات بذارید
عالیه دمت گرم
با سلام.ببخشید چرا من وقتی که متن و تصویر ها را کپی کردم و paste کردم تصویر ها رو برام نشون نمیده؟word2007
لطفا جوابمو بدید.من منتظرم...
پاسخ:
سلام، با این روش فقط متن بدون بهم ریختگی در ورد کپی می شود اگر میخواهید متن و تصویر را کپی کنید بعد از انتخاب آنها با دکمه های ترکیبی ctrl+v در ورد کپی کنید
عالی بود ممنون
ممنون خیلی کمکم کرد
سلام.چرا کلیدهای ctrl+c,x,z داخل برنامه ورد کار نمییکنه.ورد2007
پاسخ:
پیشنهاد می شود آفیس 2007 را بطور کامل حذف و مجددا نصب کنید اگر درست نشد اطلاع بدهید تا راهکار لازم ارائه گردد در ضمن ذکر کنید در چه سیستم عاملی از آفیس 2007 استفاده می کنید؟
سلام من یک جزوه شیمی رو دانلود کردم اما پس از چرا بر روی میکروسافت افیس کلمات نامربوط و بهم ریخته رو اجرا کرد چیکار کنم؟؟؟؟
پاسخ:
جزوه دانلود شده چه فرمتی دارد لطفا بیشتر توضیح دهید
عالی بود مرسی
ممنون از مطالبنون خیلی عالی و مفید بود.خیلی متشکرم که این آگاهی را به ما دادید.
داداش word من 2007 هست چیکار کنم
پاسخ:
از منوی Edit  گزینه Paste Special را انتخاب کنید
۰۱ مهر ۹۴ ، ۱۰:۳۳ عبدالسعید آرین
واقعا عالی بود. تشکر از شما
سپاس. خیلی کمکم کردین
مر30 عاااااااااااالی بود
دمت گرم! موفق باشی.
۱۲ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۰۴ دختر ایران
یعنی از عالی هم اونورتر.خدا خیرت بده داداشی
سلام من با ورد نمی توانم عکس کپی کنم گزینه قلمو را نداره لطفا راهنما یی ام کنید
سلام
من همین کار کردم اما جملاتی که بینشون کلمات انگلیسی داره رو بازم بد گپی کرد.
چکار کنم؟
پاسخ:
لطفا آدرس اینترنتی که متن مورد نظر (فارسی و انگلیسی ) را کپی کردید ارسال کنید تا بررسی شود
so mer30
عاااااااالییییییییییییی
خداخیرت بده... لایک داری
عالی بود مرسی
عالی ب وو د ممنون از راهنمایی تون
ممنون از راهنماییتون.
موفق باشید.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام
وبلاگ خوب و مفیدی دارید
*** ***** **** *******
**** * ***************

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.