پویا آی تی

شروع با نگاهی متفاوت

پویا آی تی

شروع با نگاهی متفاوت


هنگام پرداخت در فروشگاه‌ها خودتان اقدام به وارد کردن رمز و مبلغ کالا در دستگاه کارتخوان کنید
بهترین گزینه برای عدم سوء استفاده از کارت بانکی، تغییر دوره ای رمز آن است
در هنگام خرید اینترنتی از فروشگاه هایی که دارای نماد اعتماد الکترونیکی هستند خرید کنید
در هنگام خرید اینترنتی برای بررسی وضعیت فروشگاه روی نماد اعتماد الکترونیکی کلیک کنید
هنگام استفاده از وای فای عمومی مراقب امنیت اطلاعات خود باشید
مراقب تماس تلفنی و پیامک ارسالی کلاهبرداران به منظور ترغیب شما به حضور در مقابل دستگاه خودپرداز جهت انجام هرگونه عملیات حساب خود باشید
احتمال به سرقت رفتن یا مفقود شدن تلفن همراه بیش از سایر ابزارهای رایانه ای است پس در ثبت اطلاعات شخصی خود در تلفن همراه دقت کنید
در صورت واگذاری سیم کارت و گوشی به شخص دیگر، مراحل انتقال امتیاز در دفاتر مربوطه را تکمیل نمایید در غیر اینصورت هنگام ارتکاب جرم پاسخگویی در مراجع قانونی به عهده شما می باشد
از قرار دادن عکس ها و فیلم های خانوادگی بر روی تلفن همراه خود پرهیز کنید
هنگامی که تلفن همراه خود را جهت تعمیر واگذار می کنید ، کارت حافظه و سیمکارت آن را نزد خود نگه دارید

هشدار در خصوص باج افزار wannacrypt
هکرها از طریق یک بدافزار سیستم‌های کامپیوتری را قفل کرده و برای باز کردن آن طلب باج می کنند ...  ادامه



سافاری (Safari) نام مرورگر پرسرعت شرکت Apple می باشد که با ظاهری ساده و آسان دارای امکانات پیشرفته و امنیت قابل قبول می باشد. این مروگر ابتدا تنها بر روی کامپیوترهای شرکت اپل که دارای سیستم عامل مکینتاش بودند قابل نصب بود اما این شرکت به دلیل درخواست کاربران اینترنت نسخه ای از مرورگر خود را برای سیستم عامل ویندوز نیز منتشر ساخت.
شما میتوانید این مرورگر را بروی سیستم خود نصب کنید و از آن برای وبگردی در اینترنت استفاده نمایید. سرعت این مرورگر در هنگام باز کردن سایت ها بسیار بالاست و همچنین دارای امکانات بسیار جالب و منحصر به فردی می باشد.
مرورگر سافاری دارای لود سریع صفحات و امنیت بسیار بالا و ظاهری بی نظیر در میان دیگر مرورگرها می باشد.
مرورگر Safari در اجرا جاوا اسکریپت از همه مرورگرها سریعتر است و باعث می شود بارگذاری صفحات بسیار سریع انجام شود.
قابلیت های معمول مرورگرها یعنی Tab Browsering و Pop-Up Blocker نیز در مرورگر سافاری وجود دارد .
همچنین نمایش سایت هایی که شما بیشتر از بقیه سایت ها به آنها مراجعه می کنید ، در صفحه اول مرورگر سافاری Safari تعبیه شده است .
با استفاده از این مرورگر می توان Bookmark های مرورگر های دیگر را Import کرده و از آن ها نیز در این مرورگر استفاده نمود. این مرورگر به صورت خودکار Bookmark های مربوط به دیگر مرورگر ها را Import می کند و قابلیت استفاده از آن ها را نیز فراهم می نماید. همچنین می توانید RSS های موجود در وب سایت ها را نیز Bookmark نموده و از آن ها بهره بگیرید.
قابلیت های کلیدی مرورگر سافاری :
- سرعت لودینگ صفحات
نمایش سریعتر صفحات در مرورگر و صرفه جویی در وقت کاربران
- قابلیت Tab
می توان به راحتی از یک صفحه به صفحه ای دیگر رفت و می توان صفحه مورد نظر را نیز از میان عنوان صفحات مورد نظر خود در قسمت Tab ها انتخاب کرد
- مدیریت Bookmark ها
این قابلیت این امکان را به ما می دهد تا بتوانیم با انتخاب وب سایت مورد نظر آن را Bookmark نموده و در یک فولدر انتخابی که ایجاد کرده ایم آن را دسته بندی نماییم. بدین ترتیب در مراجعه بعدی کار ما برای دسترسی به وب سایت ها آسان خواهد شد.
- استفاده از RSS
هنگامی که یک وب سایت دارای RSS می باشد به ما این امکان را می دهد تا با مشاهده لیست RSS آن از آخرین مندرجات اضافه شده به وب سایت آگاهی پیدا کنیم. بدین ترتیب هنگام مشاهده لیست آخرین مندرجات می توانیم با کلیک کردن بر روی هر کدام از آن ها به صفحه اصلی حاوی مطالب درج شده برویم.
- محیط کاری جذاب و ساده
دارای محیط کاربری فوق العاده جذاب و زیبا
- وجود Top Sites
این امکان جالب باعث می شود تا کاربر سریعتر و به صورت به روزتر به تعدادی سایت مشخص دست پیدا کند
- قابلیت بلوکه کردن Pop-Up
به هنگام کار با اینترنت به طور حتم با تبلیغات شرکت های مختلف بر روی وب سایت ها به صورت صفحات Pop-Up مواجه شده اید. این تبلیغات در بیشتر موارد گرافیکی بوده و باعث کاهش سرعت اینترنت شما می گردند و علاوه بر آن به این دلیل که بدون درخواست ما به نمایش در می آیند موجب ناراحتی می گردند.بدین ترتیب می توان با بهره گیری از این مرورگر از نمایش این صفحات تبلیغاتی جلوگیری نمود. همچنین توسط این مرورگر می توان از نمایش یکسری از مندرجات درون وب سایت ها نیز جلوگیری به عمل آورد که این مندرجات می توانند شامل فعالیت های کدهای جاوا اسکریپت و همچنین پلاگین ها و دیگر موارد باشد.
- قابلیت AutoFill
با استفاده از این امکان می توان در هنگام پر کردن فرم های مختلف در وقت صرفه جویی نمود. در صورت فعال کردن این ابزار در هر بار پر کردن فرم ها بر روی سایت های مختلف دیگر لازم نیست تا تمامی اطلاعات خود را یک بار در آن فرم ها درج نمایید و فرم ها خود کامل می شوند.
- موتورهای جست وجو گر
در این مرورگر قسمتی تعبیه شده است که به شما این امکان را می دهد تا از میان دو موتور جست وجوگر Yahoo و Google یکی را به عنوان موتور جست وجوی مورد نظر انتخاب نمایید و بدون آن که به وب سایت آن ها بروید به جست و جو بپردازید.
- نمایش فایل های PDF
در هنگام برخورد با یک فایل PDF بدون آن که از نرم افزارهای مربوطه برای نمایش آن استفاده نمایید می توانید آن را در مرورگر سافاری به نمایش در بیاورید

- امنیت بسیار بالا در نگهداری اطلاعات شخصی
- سازگار با انواع Unicode ها
- سازگاری کامل با زبان فارسی
- دانلود مینجر قدرتمند
- سازگار با انواع فلش ها  و پشتیبانی از HTML 5
- امکان تغییر منوهای موجود در صفحه و محو و ظاهر کردن آن ها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز Windows  XP-Vista-7- 8
این مرورگر را می توانید به صورت رایگان از وب سایت شرکت سازنده آن دریافت نمایید.

دیدگاه ها (۱)

mamnoon

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.