پویا آی تی

شروع با نگاهی متفاوت

پویا آی تی

شروع با نگاهی متفاوت


هنگام پرداخت در فروشگاه‌ها خودتان اقدام به وارد کردن رمز و مبلغ کالا در دستگاه کارتخوان کنید
بهترین گزینه برای عدم سوء استفاده از کارت بانکی، تغییر دوره ای رمز آن است
در هنگام خرید اینترنتی از فروشگاه هایی که دارای نماد اعتماد الکترونیکی هستند خرید کنید
در هنگام خرید اینترنتی برای بررسی وضعیت فروشگاه روی نماد اعتماد الکترونیکی کلیک کنید
هنگام استفاده از وای فای عمومی مراقب امنیت اطلاعات خود باشید
مراقب تماس تلفنی و پیامک ارسالی کلاهبرداران به منظور ترغیب شما به حضور در مقابل دستگاه خودپرداز جهت انجام هرگونه عملیات حساب خود باشید
احتمال به سرقت رفتن یا مفقود شدن تلفن همراه بیش از سایر ابزارهای رایانه ای است پس در ثبت اطلاعات شخصی خود در تلفن همراه دقت کنید
در صورت واگذاری سیم کارت و گوشی به شخص دیگر، مراحل انتقال امتیاز در دفاتر مربوطه را تکمیل نمایید در غیر اینصورت هنگام ارتکاب جرم پاسخگویی در مراجع قانونی به عهده شما می باشد
از قرار دادن عکس ها و فیلم های خانوادگی بر روی تلفن همراه خود پرهیز کنید
هنگامی که تلفن همراه خود را جهت تعمیر واگذار می کنید ، کارت حافظه و سیمکارت آن را نزد خود نگه دارید

هشدار در خصوص باج افزار wannacrypt
هکرها از طریق یک بدافزار سیستم‌های کامپیوتری را قفل کرده و برای باز کردن آن طلب باج می کنند ...  ادامه





وقتی حرف کسب و کار در اینترنت مطرح می‌شود، اولین نامی که به ذهن می رسد ، آمازون دات کام است.
عظیم‌ترین کتابفروشی دنیا که حالا نه تنها کتاب، بلکه موسیقی، لوازم منزل و هرچیز دیگری که بتوان از روی کاتالوگ انتخاب کرد و از طریق پست سفارش داد، را به میلیون‌ها مشتری در دهها کشور می‌فروشد و سایت‌های آن در کشورهای مختلف از پربیننده‌ترین پایگاه‌های اینترنتی هستند.

آمازون یک شرکت تجارت الکترونیک آمریکایی است که در سال ۱۹۹۴ در سیاتل واشینگتن تأسیس شد.
این وب‌ سایت محصولات نو یا دست‌دوم را از طریق اینترنت عرضه می‌کند.
ایده اولیه راه‌اندازی آمازون ساخت یک فروشگاه اینترنتی بود که کاربران و یا شرکت‌ها بتوانند کتاب و محصولات فرهنگی خود را از طریق آن به فروش برسانند.

آمازون دات کام (Amazon.com) در سال ۱۹۹۵ با عنوان فروشگاه آنلاین کتاب کار خود را آغاز کرد. این وب‌گاه هم‌اکنون کتاب، سی‌دی، دی‌وی‌دی، بسته‌های نرم‌افزاری و حتی کفش هم عرضه می‌کند. هم اکنون، این شرکت کتاب خوان‌های الکترونیکی نیز تولید می‌کند که این سری محصولات دارای مشتریان فراوانی در سرتاسر دنیا است.
شرکت آمازون بیشترین درصد فروش را در بین فروشگاه‌های اینترنت دارد. دلیل موفقت این شرکت استفاده از affiliate marketing یا همکاری در فروش بوده است که باعث شده تعداد فراوانی کار به صورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد شود.
یکی از ویژگی‌های این سایت ارائه امکان ورق زدن و مطالعه نسخه اکترونیکی اغلب کتاب‌هایی است که در این وب سایت قرار دارد. همچنین شرکت آمازون با کمک تکنولوژی‌های نوین چاپ و تولید کتاب، اقدام به ارائه کتاب‌هایی بر اساس سیستم چاپ بنابر تقاضا نموده است که در این روش بجای چاپ و انبار کتاب در تعداد وسیع، تنها با نگه داری فایل الکترونیکی کتاب‌ها، پس از سفارش مشتری، اقدام به چاپ و تولید یک یا چند نسخه از کتاب نموده آنها را به آدرس مشتری ارسال می‌نماید. با این روش از نیاز به فضای انبار و اتلاف کاغذ در حجم وسیعی جلوگیری نموده است. امکان چاپ کتاب به زبان‌های مختلف از جمله زبان فارسی در کوتاه ترین زمان ممکن و عرضه و معرفی جهانی آن از دیگر نتایج استفاده از این تکنولوژی نوین به شمار می‌رود.

اجناس و کالاهای خریداری شده توسط کاربران با کمترین تاخیر بدست شان می رسد و آمار رضایتمندی نشان از مدیریت قوی در وب سایت آمازون دارد.
نام آمازون از روی رودخانه آمازون در آمریکای جنوبی گرفته شده‌است و از سال 2000 لوگوی رسمی آن یک پیکان بوده که از حرف A تا Z کشیده شده و به شکل یک لبخند و به نماد رضایت مشتریان از خرید خود است.

دیدگاه ها (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.