پویا آی تی

شروع با نگاهی متفاوت

پویا آی تی

شروع با نگاهی متفاوت


هنگام پرداخت در فروشگاه‌ها خودتان اقدام به وارد کردن رمز و مبلغ کالا در دستگاه کارتخوان کنید
بهترین گزینه برای عدم سوء استفاده از کارت بانکی، تغییر دوره ای رمز آن است
در هنگام خرید اینترنتی از فروشگاه هایی که دارای نماد اعتماد الکترونیکی هستند خرید کنید
در هنگام خرید اینترنتی برای بررسی وضعیت فروشگاه روی نماد اعتماد الکترونیکی کلیک کنید
هنگام استفاده از وای فای عمومی مراقب امنیت اطلاعات خود باشید
مراقب تماس تلفنی و پیامک ارسالی کلاهبرداران به منظور ترغیب شما به حضور در مقابل دستگاه خودپرداز جهت انجام هرگونه عملیات حساب خود باشید
احتمال به سرقت رفتن یا مفقود شدن تلفن همراه بیش از سایر ابزارهای رایانه ای است پس در ثبت اطلاعات شخصی خود در تلفن همراه دقت کنید
در صورت واگذاری سیم کارت و گوشی به شخص دیگر، مراحل انتقال امتیاز در دفاتر مربوطه را تکمیل نمایید در غیر اینصورت هنگام ارتکاب جرم پاسخگویی در مراجع قانونی به عهده شما می باشد
از قرار دادن عکس ها و فیلم های خانوادگی بر روی تلفن همراه خود پرهیز کنید
هنگامی که تلفن همراه خود را جهت تعمیر واگذار می کنید ، کارت حافظه و سیمکارت آن را نزد خود نگه دارید

هشدار در خصوص باج افزار wannacrypt
هکرها از طریق یک بدافزار سیستم‌های کامپیوتری را قفل کرده و برای باز کردن آن طلب باج می کنند ...  ادامه




اگر می خواهید بنا به دلایلی از جمله از لو رفتن رمز یا ایمن کردن هر چه بیشتر حساب کاربری خود ، رمز عبور جی میل تان را تغییر دهید و جلوی سوء استفاده های احتمالی از سرویس های مرتبط با حساب گوگل خود را بگیرید مراحل زیر را انجام دهید :
1- Gmail را باز کنید.  
2- روی چرخ‌دنده گوشه سمت راست بالا کلیک کنید و گزینه تنظیمات (Setting) را انتخاب کنید.
3- در صفحه تنظیمات روی برگه حساب‌ها (Accounts and Import) کلیک کنید.
4- در قسمت تغییر تنظیمات حساب (Google Account settings) روی گزینه تغییر رمز عبور (Change password) کلیک کنید.
- در صفحه باز شده رمز عبور فعلی خود را دوباره وارد نموده (Please re-enter your password) و در قسمت های new password و confirm new password رمز عبور جدید را وارد کنید و این تغییرات را با کلیک روی تغییر رمز عبور (CHANGE PASSWORD) ذخیره کنید.
گوگل پیشنهاد می دهد رمز عبور انتخابی باید حداقل 8 حرف و ترکیبی از حروف انگلیسی بزرگ و کوچک و اعداد باشد و برای انتخاب رمز عبور قوی بهتر است از کارکترهای اختصاصی مانند @ و یا ! و یا % هم استفاده نمایید.
Gmail
Setting
(Accounts and Import (Change account settings : Change password
re-enter your password : Current password
Password : new password , confirm new password
(CHANGE PASSWORD (save Changes
گوگل برای حفظ ایمنی حسابتان توصیه می‌کند تا یک گذرواژه غیرتکراری و قوی انتخاب کنید، گذرواژه‌ای که از آن برای سایر وب‌سایت‌ها استفاده نمی‌کنید و به راحتی قابل حدس نباشد.
فراموش نکنید زمانی که گذرواژه Gmail خود را تغییر می‌دهید، گذرواژه سایر محصولات Google را نیز که ممکن است از آنها استفاده کنید تغییر داده‌اید، مانند YouTube، ‏Google Play یا Google Drive
همچنین می توانید برای انجام سایر تغییرات از گزینه زیر استفاده نمائید :
تغییر گزینه های بازیابی رمز عبور (سوال امنیتی) : Change password recovery options
سایر تنظیمات حساب گوگل : Other Google Account settings

دیدگاه ها (۱۳۰)

سلام خیلی خوب بود ایول
۱۴ آذر ۹۷ ، ۱۳:۴۷ علی زیرایی
عاالی بود احسنت
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام
من مخام کلمه امنیتی کع واسه بازیابی رمز عبور یا تغییر رمز جیمیل استفاده میشه رو عوض کنم چطور باید اینکارو کنم ممنون میشم از راهنمایتون *** **** ******* ** ** *********************** ***** *****
****
با سلام ممنون از راهنمای که کردین خیلی راحت و آسان بود.
با تشکر از شما
Gmail من به فارسیه نمیدونم چطوری باید رمزشوعوضکنم
پاسخ:
این مطلب را بخوانید (فارسی و انگلیسی)
چگونه زبان جیمیل را فارسی کنیم
خوب بود
درود.سیمکارتم در شهرستان جا مانده و شماره موبایلم را فراموش کردم. الان می خواهم اکانتم را در گوشیم ثبت کنم به من پیام می دهد که شماره ای به شماره شما ارسال می گردد. ولی من آن شماره را در حال حاضر ندارم. چگونه می توانم شماره تلفن را تغییر بدهم به شماره ای که اینک در حال استفاده کردن هستم.

پاسخ:
سلام ، برای تغییر شماره موبایل حتما باید ابتدا وارد جیمیل شوید و سپس شماره فعلی را ویرایش نمایید پیشنهاد می شود گزینه های دیگر بازیابی رمز را امتحان کنید
سلام من میخوام هر وقت خواستم وارد جیمیل بشم رمز رو وارد کنم ولی باسیستمم یه بار که رمز رو وارد کردم دیگه نیاز به ورود رمز نیست و دفعه های بعد بدون ورود رمز وارد جیمیل میشم چیکار کنم
پاسخ:
سلام ، در تنظیمات مرورگرتان گزینه ذخیره پسورد را غیرفعال نمایید
سلام خوبید حال شما خوبه میشه کمک کنید که من برای خودم یه ایمیل و به زمز بسازم
پاسخ:
سلام ممنون از لطف شما ، برای ساخت جیمیل می توانید روی لینک زیر که به زبان فارسی می باشد کلیک نموده و مراحل ایجاد اکانت را به ترتیب ادامه دهید. ضمنا در کادر مربوط به تلفن همراه ، شماره موبایلتان را به طور کامل و بدون صفر وارد نمایید تا کد تایید جیمیل برایتان ارسال شود.
من رمزجیملمو فراموش کردم چگونه باید عوض کنم
پاسخ:
پاسخ را در مطلب چگونگی بازیابی رمز عبور جیمیل بخوانید
۲۲ تیر ۹۶ ، ۱۶:۱۳ سیدمهرداد
سلام دوست عزیز مدتهاست که از فضای مجازی دور بودم حالا که گوشی گرفتم ازم گذرواژه گوگل پلی میخواد متاسفانه من حتی آدرس جی‌میل خودم رو هم فراموش کردم راهی هست که آدرس خودمو بفهمم گذرواژه رو از کجا بیارم
پاسخ:
سلام ، وارد صفحه جیمیل شوید و روی گزینه Forgot email کلیک کنید سپس ایمیل پشتیبان و یا موبایل خود را که موقع ثبت نام  ذخیره نموده اید را وارد نمایید و مراحل بازیابی جیمیل را ادامه دهید. اگر نتوانستید جیمیل قبلی خود را بازیابی کنید می توانید از طریق ایجاداکانت جدید وارد گوگل پلی شوید.
ممنونم. خیلی واضح و دقیق بود :)
۰۵ تیر ۹۶ ، ۱۴:۵۲ خرید بک لینک
سلام.من همیشه مطالبتون رو دنبال میکنم.وبسایت خیلی
خوبی دارید.ممنون
سلام.ممنون بابت مطالب و وبسایت زیبایی که دارید
۲۴ خرداد ۹۶ ، ۱۷:۵۸ حمیدرضا میررکنی
سلام. دمتون کرم. خدا خیرتون بده
سلام رمزو جیمیلم را فراموش کردم چطور میتونم برگردانم ممنون
پاسخ:
پاسخ ر در مطلب چگونگی بازیابی رمز عبور جیمیل بخوانید
سلام.من یک نفر به جیمیلم وصله و میخوام رمز اون رو عوض کنم اما تو برنامه ی جیمیلم زبانش فارسیه و شما هم تو توضیحاتتان خارجی نوشته اید میشه فارسیش کنید
پاسخ:
در قسمت تنظیمات جیمیل زبان فارسی را به انگلیسی تغییر دهید
سلام "بنده هم از مطلبی که گذاشتید سپاسگزارم.با راهنمایی شما تونستم رمزم را تغییر بدم..
سلام من میخوام رمزو شماره تلفنی که واسه جیمیلم وارد کردم عوض کنم چه طوری انجام بدم؟زبان جیمیلمم فارسیه ولی نمیدونم چرا توی تنظیماتش نیست.
سلام من یک جیمیل داشتم الان یک نفر رمزشو عوش کرده و امنیت اکانت را بالا برده ه جوری میتونم رمز اکانتم عوض کنم لطفا کمک کنید
پاسخ:
بیشتر توضیح بدهید الان شما با رمز عبور می توانید وارد جیمیلتان شوید یا اکانت شما هک شده!
سلام رمزجمیلموباشماره تلفنشومیخوام عوض کنم میخواستم بدون باگوشی اندرویدهم میشه یافقط باکامپیوتر
پاسخ:
سلام از طریق مرورگر اینترنتی گوشی یا کامپیوتر وارد جیمیل شوید و مراحل تغییر رمز را به ترتیب انجام بدهید
سلام رمز اکانت یادم رفته و سیمکارتم هم خاموشه چطور اونو بیارم بالا
پاسخ:
در مطالب بعدی توضیح داده می شود
۰۴ فروردين ۹۶ ، ۰۱:۰۵ محمد حسین کوهی
من میخواهم شماره جیمیلم را تغیر دهم چگونه
پاسخ:
وارد تنظیمات جیمیل شوید و با انتخاب Accounts and Import روی Change password recovery options کلیک و شماره موبایل خود را توسط  recovery phone تغییر دهید
۳۰ اسفند ۹۵ ، ۱۹:۱۹ سجاد موسی پور
سلام خسته نباشید یه جیمیل دارم توگوشیم هم ثبت شده ولی رمز با تاریخ درست کردن جیمیل رو یادم رفته چجوری رمزو عوض کنم؟؟؟ ممنون
پاسخ:
در مطالب بعدی توضیح داده می شود
سلام خسته نباشید میخواستم بدونم چگونه جیمل خودرا تغیر بدم ممنون میشم.
پاسخ:
سلام، آدرس جیمیل‌ غیر قابل تغییر می باشد، شما می توانید با آدرس جدید ثبت نام کنید
سلام رمز جمیل را فراموش کرده ام راهنمایی کنید ممنون
پاسخ:
مطلب چگونگی بازیابی رمز عبور جیمیل را بخوانید
سلام من یک بار تو گوشی بردارم با جیمل خود وارد شدم الان او با یک کلیلک به جمیل من وارد میشه میشود لطف نموده برای تغیر پسورد جمیل کمکم کنید. ممنون
پاسخ:
سلام از طریق کامپیوتر وارد جیمیلتان شوید و رمز عبور را تغییر دهید
سلام رمز جیمیل منو عوض کردن و جیمیل پشتیبانی هم به اسم خودش کردن چطوری میتونم اکانتمو برگردونم
پاسخ:
سلام چگونگی بازیابی رمز عبور جیمیل را بخوانید
سلام.من از کامپیوتر میخاهم رمز جیملمو عوض کنم ولی جیمیل خواهرم میاد.چجوری باید برم تو اکانت خودم که بتونم رمزشو عوض کنم
پاسخ:
سلام در صفحه ورود جیمیل اگر قسمت نام کاربری از قبل تکمیل شده و می خواهید به حساب دیگری وارد شوید گزینه Sign in with a different account (ورود به سیستم با حسابی دیگر) را انتخاب کنید
سلام.لطفا کمکم کنید. رمز رو تغییر می خوام بدم تا مراحل آخرش هم می رم ولی وقتی تموم می شه می گه گوگل نتوانست شما را تایید کند .باید چیکار کنم لطفا کمکم کنید.
پاسخ:
سلام باید توسط سیستمی که همیشه از آن وارد جیمیل می شوید تغییر رمز را انجام دهید
سلام من هم جیمیل رو فراموش کردم هم رمز جیملمو فقط شمارمو یادمه گذاشتم باید چیکار کنم؟ 😓
پاسخ:
سلام وارد صفحه ورود جیمیل شوید گزینه Find my account را انتخاب و شماره موبایلتان را جهت بازیابی اکانت خود در کادر مربوطه وارد نمایید ...
سلام چه جوری میتوان رمز وجیمل کلش اف کلنز راعوض کرد
پاسخ:
سلام ، برای تغییر رمز جیمیل  در بازی کلش آف کلنز Clash of Clans روی لینک زیر کلیک کنید سپس با اکانت و رمز عبور قبلی وارد و در ادامه رمز جدید را وارد نمایید
سلام من رمز جیمیلمو یادم رفته و الان جیمیلمم تو گوشیم نیست چیکار کنم؟
پاسخ:
سلام چگونگی بازیابی رمز عبور جیمیل را بخوانید
ممنون عالی بود
با سلام وخسته نباشید
من رمز ایمیلمو فراموش کردم وسیم کارتی که برای تایید دومرحله ای بود را هم فروختم ودسترسی بهش ندارم اصلا حتی ایمیل پشتیبان هم ندارم نمیدونم چیکار کنم لطفا راهنماییم کنید ممنون
پاسخ:
سلام ، برای بازیابی رمز عبور جیمیل می بایست از طریق سیستمی که آخرین بار توسط آن وارد جیمیل شده اید اقدام به بازیابی رمز نمایید. پیشنهاد می شود دیدگاههای این مطب را نیز بخوانید
سلام من رمزمو عوض کردم و الان بنا به دلایلی مجبورم‌ همون رمزو بزارم ولی اجازه نمیده همونو بزارم .میشه بگید چه راهی هس همونو بزارم؟
لطفا راهنمایی کنید بخداخیلی واجبه
پاسخ:
پیغامی که موقع تغییر رمز عبور مشاهده می کنید چیه؟ بیشتر توضیح بدهید
رمز جیمیلمو فراموش کردم چگونه با تایید دو مرحله ای برش گردونم فقط سریع جوابمو بدین ممنون
پاسخ:
مطلب چگونگی بازیابی رمز عبور جیمیل را بخوانید
سلام من میخواستم آدرس جیمیلم را عوض کنم دقیقا باید چیکارکنم؟
پاسخ:
سلام، آدرس جیمیل‌ غیر قابل تغییر می باشد، شما می توانید با آدرس جدید ثبت نام کنید
سلام چطوری رمز جیمیلم را برگردونم وقتی سیمکارتم سوخته که کد تأیید را بفرسه
پاسخ:
سلام، از طریق سیستمی که آخرین بار توسط آن وارد جیمیل شده اید، بازیابی رمز عبور جیمیل را انجام دهید
من نمیدونم از کجا باید وارد حسابم بشم لطفا کمکم کنید
پاسخ:
در نوار آدرس مرورگر اینترنتی خود آدرس https://www.gmail.com را وارد و در بالای صفحه باز شده گزینه SIGN IN را انتخاب کنید، در صفحه بعد در کادر موجود آدرس جیمیل تان را بصورت username@gmail.com وارد نمایید و روی next کلیک کنید، در ادامه رمز عبور را تایپ و با انتخاب گزینه sign in وارد جیمیل تان شوید
من میخوام جیمیلموعوض کن نمیدونم چجوریه میشه راهنمایی کنیدممنون میشم
پاسخ:
آدرس جیمیل‌ غیر قابل تغییر می باشد، شما می توانید با آدرس جدید ثبت نام کنید و بعد از آن تمام اطلاعات خود شامل ایمیل ها، مخاطبین و ... را از آدرس قدیمی‌ به جدید منتقل و بعد از آن آدرس قدیمی را حذف نمایید
چجوری باید شماره ای ک تایید۲مرحله ای زو انداختم روش رو تغییر بدم بندازم رو شماره یکی دیگ؟ لطفا کمک کنید
پاسخ:
در قسمت Accounts and Import و با کلیک روی Change password recovery options می توانید شماره موبایل خود را توسط  recovery phone تغییر دهید
من از دستگاه اندروید استفاده میکنم تو اون چه جوریه؟
پاسخ:
از طریق مرورگر گوشی وارد Gmail.com شوید و با وارد نمودن account و password خود مراحل تغییر رمز را انجام دهید
چگونه رمز عبور ایمیلمان راتغییردهیم
پاسخ:
برای تغییر رمز عبور ایمیل متن ذیل را بخوانید :
سلام.من چون فقط خودم‌از لپتاپم استفاده میکنم هیچوقت موقع بیرون اومدن از جیمیل ساین اوت نکردم پسوردم یادم نمیاد همچنین سوالات امنیتی.چیکار باید کنم چون میخوام اینبار ساین اوت کنم ولی پسورد نمیدونم برای ورود بعدی.ممنون
پاسخ:
بازیابی رمز جیمیل از طریق ایمیل بازیایی که موقع ثبت نام وارد کرده اید امکان پذیر می باشد
سلام....... چطوری باید گذرواژه ی مسدود شده را تغییر داد؟
پاسخ:
سلام، با مراجعه به صفحه زیر اقدام به بازیابی جیمیل غیرفعال شده کنید
ممنون از مطلب مفیدتون.استفاده کردم
من می خواهم که کود پسورد خود را بفهمم ..چون کود ایمیل من از یادم رفته و نمی دانم که چی کنم
پاسخ:
جهت بازیابی پسورد، دیدگاههای مطالب زیر را بخوانید
چگونگی بازیابی رمز عبور جیمیل
چگونه رمز عبور جیمیل را تغییر دهیم
سلام ببخشید من وقتی تو گوگل کروم مینویسم gmailمیاد بعد که بازش میکنم یکیش نوشته من را به جدید ترین جیمیل ببر رو شو. میزنم بعد همون میاد باید چه کار کنم؟
پاسخ:
برای ورود به جیمیل باید وارد Gmail.com شوید و بالای صفحه گزینه Sign in را کلیک و در صفحه بعد شناسه و رمز عبور خود را وارد نمایید.
در مورد سئوال لطفا متن انگلیسی پیام مورد نظر را بنویسید
۰۱ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۵۹ سید مصطفی روزگار
سلام خسته نباشید
من یه جیمیل دارم یوزر پسورد دارم اما برای ورود به جیمیلم تایید دو مرحله ای میخواد بعد تایید دو مرحله ای ی شماره ای گذاشتم که فروختمش طرف مقابل که بهش فروختم هم خط رو خاموش کرده حالا باید چیکار کنم که بتونم بدون تایید دو مرحله ای وارد جیمیلم بشم؟
پاسخ:
طبق مطلب چگونگی بازیابی رمز عبور جیمیل در قسمت پیشنهاد گوگل گزینه زیر را انتخاب کنید :
من رمز عبورم را نمیدانم  I don't know my password 
بعد از وارد کردن کامل شناسه در قسمت آخر گزبنه بازیابی از طریق شماره تلفن یا پیام متنی را انتخاب نکنید! و طبق دستورالعمل مراحل بازیابی رمز عبور جیمیل را انجام دهید
سلام "واقعا ممنون از مطلبی که گذاشتید خیلی به کارم اومد.با راهنمایی شما تونستم رمزم را تغییر بدم..بازم ممنون"
سلام می خواستم بپرسم که اگه جیمیلت هک شده باشه باید چه کار کرد؟
پاسخ:
پاسخ را در دیدگاههای همین مطلب بخوانید
۰۷ بهمن ۹۴ ، ۰۴:۲۸ سیروس احمدی
کاکا تورو خدا بهم کمک کنین. من رمز جیمیلم همینجاها تغیر دادم حالا همون رمزو میزنم میگه اشتباهه. مطمعنم اشتباه نمیکنم و با حروف فارسی نمینویسم. یکی بهم کمک کنه لطفا لطفا لطفا
پاسخ:
احتمالا دکمه Caps lock روشن بوده! برای بازیابی رمز عبور جیمیلتان مطلب زیر را بخوانید:
چگونگی بازیابی رمز عبور جیمیل
سلام من پسورد جمیل خودمو دارم ولی رو اون موبایلی که گذاشتم خطمو گم کردم و الان دسترسی ندارم چیکار باید بکنم
پاسخ:
بازیابی رمز عبور جیمیل را از طریق کامپیوتر انجام دهید
سلام خسته نباشید
man pasword faramosh kardam baiat chikar konam mamnon
پاسخ:
شما می بایست از طریق صفحه ورود جیمیل رمز عبور خودتان را بازیابی کنید
سلام ، باید باچه مرورگری وارد جیمیل بشیم؟
پاسخ:
Google Chrome
سلام من پسوردمو یادم رفته و نمیدونم چی بوده لطفا بگید مرسی
پاسخ:
چگونگی بازیابی رمز عبور جیمیل را در دیدگاهها بخوانید
۰۷ دی ۹۴ ، ۲۰:۲۷ متین قوامی
من رمز اکانت جیمیلمو فراموش کردم چه جوری یک پسور جدید برای آن ایجاد کنم
پاسخ:
دیدگاههای این مطلب را به دقت بخوانید
سلام.خسته نباشید.من رمز جیمیلمو یادم نیست باید چی کار کنم؟؟؟
پاسخ:
دیدگاههای این مطلب را به دقت بخوانید
رمز جمیلم رو فراموش کردم باید چی کار کنم لطفا کمکم کنید رمز گوشیم اصلا باز نمی شه ازتون خیلی ممنونم
پاسخ:
دیدگاههای این مطلب را به دقت بخوانید
سلام پسورد ایمیلم رو تو اکانت دیگه ای قبلا وارد کردم و یادم رفت صفحه رو ببندم با تغییر پسورد میتنونم خیالم راحت باشه بابت سواستفاده یا باید کار دیگه ای کرد؟
پاسخ:
می توانید مجددا پسوردتان را تغییر و برای اطمینان خاطر در تنظیمات امنیتی بازیابی ایمیل شماره موبایل و ایمیل بازیابی را کنترل کنید و در صورت مغایرت آنها را تغییر دهید
سلام. اقا من میرم تو تنظیمات اون گزینه ها ک می،ید اصلا نمیاد فقط دو تا گزینه:
1.امضا نسخه تلفن همراه.
2.پاسخگوی خودکار
پاسخ:
دقیقا توضیح بدهید چه مراحلی را انجام می دهید
من میتونم با کامپیوتر رمز جیمیلو عوض کنم
پاسخ:
از طریق کامپیوتر هم می توانید رمز جیمیل را تغییر دهید
چطوری رمز جیمیلمو یا گذرواژه ام رو تغییر بدم میشه لطف کنین جوابو ب جیمیلم بفرستین با تشکر
پاسخ:
از طریق روش بالا مراحل تغییر رمز جیمیل را انجام دهید
من رمز جیمیلم را عوض کردم ولی وقتی دوباره ان رمز رابهش میدهم میگه اشتباهه.چیکار کنم؟؟
پاسخ:
در ابتدا مطمئن شوید رمز عبور را درست وارد می کنید و بعد موارد زیر را بررسی کنید :
- هنگام وارد کردن رمز عبور دقت کنید دکمه  Caps Look در صفحه کلید روشن نباشد (فقط برای درج رمز با حروف بزرگ فعال کنید)
- در صورتی که رمز را در حالت استاندارد و به زبان انگلیسی ثبت نموده اید دقت کنید زبان صفحه کلید فارسی نباشد
سلام من رمز جیمیلمو فراموش کردم میشه کمکم کنین
پاسخ:
دیدگاههای این مطلب را بخوانید
سلام نیازمند کمک خیلی ضروری تان هستم من زمزو یکی فهمیده و تمام اطلاعاتم رو تغییر داده اما من دوباره وارد حساب شدم و اطلاعاتم رو سر جای اول برگردوندم اما فقط یه چیز رو نتونستم برگردونم اونم سوال امنیتی بود که تغییر داده بود و من نتونستم برش گردونم لطفا کمکم کنید.
پاسخ:
در حال حاضر بازیابی پسورد جیمیل فقط از طریق شماره موبایل یا ایمیل بازیابی امکان پذیر می باشد
میشه کمک کنید من میخوام بایک جیمیل دیگه وارد بشم ولی باز نمیشه
پاسخ:
!!!
چجوری سوال امنیتیرو عوض کنم
پاسخ:
در مطالب بعدی توضیح داده می شود
آقا سلام لطفا کمک کنید تو جیمیلمم اون چرخ دنده ای که میگی نیس تو دیدگاه رو هم خوندم لطفا کمک کنید خیلی فوریه با تشکر
پاسخ:
با چه مرورگری وارد جیمیل می شوید؟ 
مرسی
چرا جی میلم باز نمیشه؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
حتما نام کاربری یا رمز عبور را اشتباه وارد می کنید!
سلام من گوشی دارم و نمیتونم باید چیکار کنم؟
پاسخ:
پاسخ را در دیدگاههای مطلب بخوانید
اقا یعنی چی اخه؟؟؟یکی ب جیمیل من دست ذسی داره میخوام رمزشو عوض کنم رمز فعلیمو میزنم میگ اشتباهه
پاسخ:
موقع وارد کردن رمز عبور از انگلیسی بودن صفحه کلید مطمئن شوید و مراحل بازیابی رمز عبور را طبق روش های توضیح داده شده در دیدگاههای مطلب انجام دهید
سلام من رمز جمیل رو فراموش کردم از کجا پیدا کنم مرسی
پاسخ:
چگونگی بازیابی رمز جیمیل را در دیدگاه ها بخوانید
سلام.برای عوض کردن رمز جیمیل همه مراحل بالا رفتم.تو مرحله re-enter your password باید چیکار کنم؟پسورد الانه خودمو میزنم خطا میده
چیکارکنم؟؟؟؟؟
پاسخ:
بعد از انتخاب گزینه تغییر رمز جهت ورود به مرحله بعد می بایست مجددا رمز فعلی خود را وارد نمایید، احتمالا رمز خود را اشتباه وارد کرده اید لطفا متن خطا را ارسال کنید تا بررسی شود
ببخشید من داخل تنظیمات که میرم اصلا چیزی که شما گفتید نیست
پاسخ:
مراحل را به دقت انجام دهید
میشه بگید چجوری شماره موبایل جیمیل رو تغیر بدیم پیام بسیار فوری است جواب بدید
پاسخ:
در صفحه تنظیمات جیمیل روی Accounts and Import کلیک کرده و گزینه  Change password recovery options را انتخاب و بعد از وارد نمودن مجدد رمز جیمیل در صفحه بعد از قسمت Mobile phone روی گزینه add phone کلیک نموده و با انتخاب کشور، شماره موبایل خود را وارد نمایید
سلام علیکم رمز جیملم هک شده وحتی شماره تلفن بازیابی راهم عوض کردن
که در صورت فراموشی رمز برام رمزجدید پیامک نمیاد چکار کنم ممنون
پاسخ:
اگر مطمئن هستید که جیمیل شما هک شده و تنظیمات کاربری شما از جمله شماره موبایل و ایمیل بازیابی تغییر کرده می بایست از طریق لینک زیر گوگل را در جریان قرار دهید
در صفحه مورد نظر با انتخاب I'm having other problems signing in اطلاعات خواسته شده را وارد و توجه کنید اگر این اطلاعات را اشتباه وارد نمایید بازیابی حساب کاربری شما تقریبا غیرممکن خواهد شد. گوگل با امکاناتی مثل موقیعت مکانی و ... اقدام به شناسایی شما می کند و در صورت صحیح بودن آنها، اطلاعات حساب کاربری را در اختیارتان قرار می دهد
آقا موبایلم کلکسی است چطور باید رفت تو تنظیماتش لطف کن بگو
پاسخ:
دیدگاههای مطلب را مطالعه نمایید
وقتی وارد جیمیل شدم و تنظیماتش، چیزی بنام برگه حساب ها نبود چیکار کنم؟
پاسخ:
از منوی بالای صفحه تنظیمات جیمیل، می توانید گزینه چهارم Accounts and Import را مشاهده کنید
اقا دستت درد نکنه خیلی خوب بود
از راهنماییتون ممنون
مـرســــــــــی
tnx
سلام من پسوورد جیمیلم و فراموش کردم و اون شماره ای ک دادم واسه جیمیل خاموشِ باید چ جوری عوض کنم شماره ای ک دادمو
پاسخ:
از طریق ایمیل بازیابی که موقع ثبت نام وارد نموده اید پسورد جیمیل تان را تغییر دهید. روش بازیابی را در دیدگاههای این مطلب بخوانید
داش من رمز جیمیامو فراموش کردم چه جوری باید رمز جدید بگیرم سوال امنیتیم بلد نییتم یعنی یادم نمیاد
پاسخ:
پاسخ را در دیدگاههای این مطلب را بخوانید
سلام ببخشید من تبلتم l-life یکی به جمیلم دست رسی داره لطفا کمکم کنید ممنون
پاسخ:
پاسخ را در دیدگاههای این مطلب را بخوانید
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام دادا شرمنده چجوری اسممو تو اکانت جیمیلم عوض کنم . آخه اسمم فارسی نوشتم میخوام انگلیسیش کنم رو اعصابم هیچ جور نتونستم فقط ی راه حلی بده که جیمیلم کلا پاک نشه ** *** *** *** **** *** ***** *** *** ** *** ** **** ********
پاسخ:
سلام وارد settings جیمیل خودتان شوید و از زبانه account settings و در قسمت Send mail as روی گزینه edit info کلیک نمایید و در پنجره باز شده کادر اول را تیک زده و نام جدید را به زبان دلخواه وارد و این تغییرات را با دکمه save changes ذخیره کنید
۲۶ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۳۴ واقعا ممنون هستم
سلام داداش فدات شم لطفاکمک کنمن گوشیم هواویه و نمیدونم چجوری رمزو عوض کنم اینجوری ک فرمودید از طریق مرورگر اینترنتیه گوشی باید چی سرج کنم چی کار کنم اصلا بلد نیسم بخدا کمک کنید
پاسخ:
سلام از طریق مرورگر گوشی وارد Gmail.com شوید و روی Sign in کلیک نموده و با وارد کردن account و password خود وارد جیمیل شوید و مراحل تغییر رمز را انجام دهید.
من ایمیل بازیابی ندارم پسووردمم یادم نیس چطور میتونم از طریق سوال امنیتی رمز جیمیلمو تغیر بدم
پاسخ:
اگر در تنظیمات بازیابی پسورد، گزینه سئوال امنیتی فعال باشد این امکان وجود دارد در غیر این صورت باید طبق روش هایی که در پاسخ  های ذیل ارائه شده اقدام به به بازیابی رمز جیمیل کنید، ضمنا در حال حاضر بازیابی پسورد جیمیل فقط از طریق شماره موبایل یا ایمیل بازیابی امکان پذیر می باشد
سلام بچه ها یه سوال داشتم خواهش میکنم راهنماییم کنید من رفتم توی حساب گوگلم نوشته شده بود گذر واژه شما تغییر کرده است راهنماییم کنید چیکار کنم
پاسخ:
سلام امکان دارد قبلا خودتان گذرواژه جیمیل را تغییر داده و متوجه پیام ارسالی گوگل نشده اید به هر حال در پیام موجود از قسمت "این فعالیت آشنا نیست" می توانید سیستم استفاده شده و جزئیاتی مانند ساعت و تاریخ تغییر گذرواژه را مشاهده کنید اگر به مشخصات موجود مشکوک هستید همین حالا گذرواژه خود را تغییر دهید
ممنون از سایت خوبتون
سلام گوشی من هواوی هستش برای تغییررمز گزینه ای به اسم برگه حساب نداره لطفا راهنماییم کنید
پاسخ:
سلام از طریق مرورگر اینترنتی گوشی وارد جیمیل شوید و مراحل تغییر رمز را به ترتیب انجام بدهید
سلام ببخشید من رمزمو فراموش کردم از سایت جیمیل دات کام ک میرم بعد از گزینه idont know my password که میزنم دو گزینه میاد ک گزینه اولو اصلا نمیشه انتخاب کنم مشکلش چیه ؟
پاسخ:
سلام از صفحه مورد نظرتان اسکرین شات گرفته و ایمیل کنید تا بررسی شود
من میخوام رمز جمیلمو عوض کن چیکار کنم باید
پاسخ:
مراحل بالا را جهت تغییر رمز جیمیل انجام دهید
داداش من من رمز ایملمو گم کردم این بدر من میخوره یا نه لطفا رسیدگی کن
پاسخ:
شما می توانید مراحل تغییر رمز ایمیل را از طریق لینک زیر انجام دهید ضمنا چگونگی بازیابی رمز ایمیل در ادامه دیدگاههای این مطلب ذکر شده است
سلام رمز جیمیل تو گوشیمو فراموش کردم چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید
پاسخ:
سلام از طریق مرورگر اینترنتی گوشی وارد جیمیل شوید و مراحل بازیابی رمز را به ترتیب انجام بدهید
من رمز جمیلم یادم رفته حالا چیکارکنم لطفا راهنماییم کنید
پاسخ:
در صفحه جیمیل روی گزینه Need help کلیک کنید و گزینه I don't know my password را انتخاب و در مرحله بعد شناسه جیمیل خود را به طور کامل وارد و روی Continue کلیک کنید در مرحله بعد شناسه ایمیل بازیابی شما بصورت ناقص * نشان داده می شود که باید شناسه را بطور در کادر زیر وارد کنید تا لینک بازیابی رمز جیمیل به ایمیل بازیابی شما ارسال شود.
* برای مثال اگر ایمیل بازیابی که وارد نموده اید user 1 @yahoo.com باشد به شکل زیر نمایش داده می شود  u••••••••1@yahoo.com

داداش من الان جیمیلم تو گوشی فعاله و دارم ازش استفاده م ولی یمشکله دارم رمزو فراموش کردم و میخام برم داخل تنظیمات جیمیل و رمزو عوض کنم میخاستم بگم چطور مشه لطفا سریع جواب بدید؟
پاسخ:
از طریق مرورگر اینترنتی گوشی وارد جیمیل بشوید و از تنظیمات جیمیل و در قسمت Change password مراحل تغییر رمز را انجام دهید
عـــــــالی بود... ممنون .
چگونه رمز جیمیل خود را با کروم تغییر دهیم
سلا م در گوشی من چیزی به نام جیمیل وجود ندارد
چکار کنم
پاسخ:
از طریق لینک زیر Gmail را در گوشی نصب کنید
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
رمز جیمیل من عوض شده باید چیکار کنم اینم جیمیل منه اگه میشه یه راه حلی بهم بگید **** ***** ******************************* ** *** *******************
پاسخ:
وارد صفحه جیمیل شوید و روی گزینه Need help کلیک کنید و اگر شماره تلفن همراه موقع ثبت نام وارد نموده اید یکی از گزینه ای 1 و 2 و در غیر اینصورت گزینه 3 را انتخاب و شناسه جیمیل را بطور کامل در کادر نمایش داده شده وارد و روی دکمه continue کلیک و مراحل بعد را ادامه دهید ...
اگر رمز ایمیل خود را فراموش کرده باشم و ایمیل پشتیبانش رو هم یادم نیاد چیکار کنم؟
پاسخ:
برای بازیابی پسورد ایمیل یاهو باید ایمیل بازیابی و جواب سئوال امنیتی را وارد کنید.
برای بازیابی پسورد، وارد صفحه ورود ایمیل شوید و گزینه I can't access my account را انتخاب و  از گزینه های پیشنهادی My account may have been compromised را انتخاب و روی دکمه next کلیک نموده و در مرحله بعد در قسمت My Yahoo ID is شناسه یاهو خود را بطور کامل وارد و next کنید بعد کد امنیتی نمایش داده شده را وارد و next کنید در مرحله آخر چند ایمیل نمایش داده می شود که یکی از حروف به کار رفته در ایمیل بازیابی را نشان می دهد با انتخاب گزینه درست، لینک تغییر رمز به ایمیل بازیابی ارسال می شود.
برای مثال اگر ایمیل بازیابی شما mina@yahoo.com باشد می بایست گزینه دوم را انتخاب کنید تا لینک تغییرات به ایمیل بازیابی شما ارسال می شود.
a*********@a.com
m*********@a.com
من بایدبری تواونجاکه سه تا خط داره ایامیشه ازهمونجاتغییرداد؟؟؟؟؟
پاسخ:
مراحل بالا را انجام دهید
تشکر بسیار عالی و مفید
gooooooooooooooooooooooooooood
سلام یکبار رمز جیمیل من تغییر داده شده ولی چون کسی بهش دسترسی پیدا کرده باید دوباره تغییرش بدم میشه کمکم کنین خیلی خیلی واجبه .
ممنون میشم
پاسخ:
سلام، مراحل بالا را برای تغییر رمز جیمیل انجام دهید
سلام باید به برنامش برم یا باید برم توی سایت,آخه میرم توی برنامش چرخ دنده نیستش.یکم بیشتر توضیح بدید,مرسی
پاسخ:
سلام ، ابتدا وارد جیمیل خودتان شوید سپس مراحل را به ترتیب انجام دهید.
۱۸ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۱۲ محمد احسان
متشکرم واقعاً. خوب کُمکم کردید.
سپاس عالی بود
چرا برای من چرخ دنده نیست
؟
پاسخ:
از مرورگر فایرفاکس یا کروم استفاده کنید
ALI BOOOOOD . VAY ASHEGHETAM ADMIN . MER30 . BOS BOS
mer30
عاااااااالی بود
مر30 خیلی کمکم کردید واقعا مرسی
ممنون کمکم کرد
ممنونم
با سلام. تو جیمیل های من هیچکدوم گوشه های بالا چه راست و چه چپ اون عکس چرخ دنده نیست. چیکار باس بکنم؟
خیلی ممنون واقعا نجاتم دادین
سلام خوب بود
خییییییییییلی مرسی مختصر و بسیا مفید.
بد نبود
دستت درست
بله درست شد ممنون
مر30
سلام.ممنون از راهنماییتون .بی دردسر درست شد.فقط یه سوال داشتم .
من یک بار با گوشیه شوهر خواهرم به جیمیل خودم وارد شدم.و الان رمز من توی اون ثبت شده.و هر وقت که اون بخواد میتونه فقط با کلیک روی گزینه جیمیل وارد حساب من بشه.علت تغییر رمز منم همینه.ازتون میخوام راهنماییم کنید که چکر کنم دیگه اون نتونه وارد جیمیلم بشه.اگه ممکنه جوابتونو به جیمیلم ارسال کنید.ممنون.خدانگدار.
پاسخ:
پاسخ ارسال شد
عالی بود دست شما درد نکنه

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.